top of page
RETUR OG FORSENDELSE
Vi aksepterer retur av varer som er i sin originale stand innen 14 dager fra du mottar pakken.
Returomkostninger dekkes av kjøper dersom kjøper ikke ønsker å bytte varen i andre størrelser eller andre varer. Ved retur av varer skal varen returneres i den stand den ble mottatt, i originalemballasjen og med merkelapper. Returnerte varer kan ikke være brukt, vasket eller endret på noen som helst måte.
Du må fylle ut returskjema som du finner på vår hjemmeside. Her angis returårsak og hvilke varer som sendes tilbake.
NB! Pakken kan kun leveres hos Posten/Bring og kan ikke sendes med andre forsendelsesselskaper.
Når varen er mottatt vil beløpet bli satt tilbake på kortet som ble benyttet ved kjøpet. Vær obs på at det kan ta noen dager før du har pengene tilbake på din konto.
Retningslinjer for rimelig bruk
Vi er ikke ansvarlige for varer du har returnert feil eller til oss ved en feiltakelse
Returen vil da bli behandlet som en reklamasjon, og vi kan komme til å kontakte deg på e-post om vi behøver ytterligere informasjon om saken. Ved reklamasjon gis full tilbakebetaling.
Hva koster det med frakt og retur når jeg handler på AVAI?
Vi har fast fraktpris på kr 79, og hvis du handler over kr 1200 vil du få gratis frakt på alle standardsendinger.
Hvordan sender jeg tilbake en vare jeg har kjøpt i nettbutikken?
Hvis du ønsker å returnere eller bytte en vare kan du benytte vår returskjema. Vi setter stor pris på om du leverer til din nærmeste Post i butikk. Vær obs på at AVAI bruker Bring for returer.
Kan jeg bytte varer jeg har kjøpt på AVAI?
Ja, så klart du kan. Bytting av varer på AVAI er gratis og kan gjøres ved å sende varen inn til oss.
Koster det noe å returnere varer jeg har kjøpt på AVAI?
Ønsker du å sende varene du vil returner inn til oss holder vi tilbake kr 79. Dette gjelder hvis du benytter deg av returform på vår side.
Vi har som mål å sende bestillinger innen to (2) til fjorten (14) arbeidsdager etter e-postbekreftelsen. Vær oppmerksom på at forsendelsestiden kan bli lenger på grunn av høysesongsalg, uventede hendelser eller produkttilgjengelighet hos oss og våre leverandører.
Tidsrammr for klager : Kunden må rapportere manglende mottak av varer innen 14 dager etter forventet leveringsdato. Klager som mottas etter denne fristen, vil ikke bli behandlet. Kunden skal kontakte vår kundeservice via e-post for å rapportere at de ikke har mottatt varen. Kunden må oppgi ordrenummer, navn, adresse og eventuell annen relevant informasjon som kan hjelpe oss å spore pakken.
Vi vil kontakte fraktselskapet for å få bekreftelse på leveringsstatusen. Dokumentasjon som leveringsbekreftelse og eventuelle bilder tatt ved levering vil bli innhentet. Kunden vil bli informert om leveringsstatusen og bedt om å bekrefte at pakken fortsatt ikke er mottatt.
Dersom dokumentasjon viser at pakken er levert som planlagt, men kunden fortsatt hevder at varen ikke er mottatt , vil kunden bli bedt om å signere en erklærng om ikke-mottatt vare. Videre tiltak vil vurderes basert på den spesifikke situasjonen.
Klager som ikke kan bekreftes innen 14 dager etter forventet leveringsdato, vil bli avslått. Kunden vil bli informert skriftlig om utfallet av klagen.
Vi setter pris på våre kunders forståelse og samarbeid for å sikre en smidig og rettferdig behandling av klager.
Jeg har spørsmål vedr min forsendelse, hvem skal jeg snakke med?
Har du spørsmål vedrørende din forsendelse kan du ta kontakt med AVAI på epost.
Tlf: 92 92 5005
E-post: avai.fashionshop@gmail.com
RETURADRESSE:
AVAI AS
Meheiaveien 10
3614 Kongsberg
bottom of page